Veelgestelde vragen
Staat uw vraag niet bij de veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik betalen?
Bestellingen kunnen vooraf betaald worden via iDEAL, hier wordt 35 eurocent aan transactiekosten voor in rekening gebracht. Ook kunt u ervoor kiezen om uw bestelling contant, of met pin, aan de deur te betalen bij de bezorging van uw groente en fruit (rembours).
Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden gratis bij u thuisbezorgd binnen ons leveringsgebied.
Wat is jullie leveringsgebied?
Wij bezorgen in Flevoland, met uitzondering van de Noordoostpolder. Dit houdt dus in dat wij gratis bezorgen in Lelystad, Almere, Dronten, Biddinghuizen, Swifterbant en Zeewolde.
Zit ik na één bestelling aan iets vast?
Nee, u zit nergens aan vast. Dit betreft geen abonnementsdienst.
Ik ontvang jullie e-mail niet?
Vervelend dat u onze mail niet ontvangt. Controleer uw spam-folder en voeg streekvers@hotmail.nl toe aan uw lijst van veilige afzenders. Bij twijfel, neem gerust even telefonisch contact op met ons.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Nadat uw bestelling is afgerond, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Dan kunnen we samen een afspraak maken voor de levering van uw bestelling, die zo snel mogelijk plaats zal vinden. De dag van levering is afhankelijk van ons bezorgschema. Wij bezorgen uw bestellingen altijd zelf.
Krijg ik ook garantie op mijn bestelling?
Wij leveren altijd de beste kwaliteit: mocht er in onze ogen iets niet goed of mooi genoeg zijn, dan zullen wij er een vervangend product voor leveren. Mocht uw aankoop na levering niet naar wens zijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen zodat wij samen tot een gewenste oplossing komen. Stuur alstublieft ook een foto mee.
Wat is de voorraad van een product?
Alle producten die te bestellen zijn, zijn momenteel op voorraad. Dit houdt in dat wij uw bestelling zo snel mogelijk kunnen leveren, nadat wij een afspraak met u gemaakt hebben over het levermoment. Een product niet beschikbaar? Wij bevoorraden de website op vaste momenten. Controleer de verkoopperiode onderaan de productomschrijving, of neem contact met ons op.
Een product is niet op voorraad, wanneer wel?
Onze voorraad wordt in ieder geval elke dinsdag- en vrijdagavond aangevuld met nieuwe producten. Is een product tijdelijk niet bestelbaar? Houd dan de website in de gaten rond de bevoorradingsperiode.
Bezorgen jullie ook buiten het leveringsgebied?
Ja, wij bezorgen ook in de directe omgeving van Flevoland. Zo komen wij in Harderwijk, Zwolle en Elburg. Voor verzendingen buiten Flevoland dient u echter wel altijd contact met ons op te nemen voordat u uw bestelling plaatst.
Wat is het minimum bestelbedrag?
Het minimum bestelbedrag is 15 euro, exclusief transactiekosten.